Primăria Cugir se pregătește să devină mai eficientă prin reorganizarea personalului și prin digitalizarea servicilor publice. Măsurile pe care conducerea administrației locale le va lua începând de anul viitor se vor baza pe o analiză concretă a activităţii fiecărui angajat și compartiment din subordine.
Inițiativa aparține primarului Adrian Teban, care a declarat: “Anul 2020 a scos în evidență anumite aspecte de care va trebui să ținem cont în viitor dacă dorim să performăm ca administrație locală. În primul rând, proiectele europene contractate și implementate simultan înseamnă un efort concentrat în următorii 2-3 ani, care nu va putea fi susținut cu actuala organigramă. Va fi un dezechilibru în activitatea primăriei, deoarece anumite servicii vor fi suprasolicitate și nu vor putea răspunde la timp și eficient nevoilor concrete.
Este un risc pe care nu ni-l putem asuma, întrucât avem responsabilitatea de a duce la final toate aceste proiecte cu finanțare externă la care s-a muncit ani de zile și care vor schimba în bine viața oamenilor din oraș. În al doilea rând, actuala pandemie a scos în evidență nevoia de digitalizare a serviciilor publice, demers pe care noi l-am început și pe care va trebui să-l continuăm, ținând cont de realitățile informatice. În concluzie, va trebui să reașezăm compartimentele de lucru în acord cu proiectele, cu strategia de dezvoltare și cu resursele locale”.
Așadar, activitatea Primăriei Cugir va fi supusă unui audit realizat de o firmă profesionistă cu scopul de a identifica acele zone unde se impun relocarea de personal și renunțarea la serviciul fizic în favoarea unuia digitalizat, precum și alte măsuri de eficientizare.