Serviciul Administraţie publică locală, juridic contencios – Direcția juridică, administrație publică locală din Aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia informează publicul interesat cu privire la proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a parcărilor publice de reşedinţă aflate pe raza municipiului Alba Iulia
Etapa de consultare a populației are loc până în data de 28.09.2021.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare cu privire la acest proiect de hotărâre, se pot depune în scris la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, de pe str.: Calea Moților, nr. 5 A, Camera 8 – Registratură sau în format electronic pe adresa de e-mail: office@apulum.ro în termen de 15 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 01.09.2021, ora 16.00.
Proiectul de hotărâre și documentația referitoare la acest proiect pot fi consultate la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Compartimentul Parcări (str. Republicii, nr. 26 – Zona Dedeman); pe site-ul instituției www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică sau la la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia de pe str. Calea Moților, nr.5A, Alba Iulia, în locul special destinat acestui scop, respectiv la avizierul Instituției.