Peste 6,5 milioane de lei este valoarea estimată de autorităţile din Abrud a contractului de lucrări pentru reabilitarea, modernizarea şi extinderea Ambulatoriului şi amenajarea incintei.
Primăria Abrud a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) procedura pentru atribuirea contractului de achiziţie publică. Fondurile sunt asigurate prin Programul Operaţional Regional. Ofertele se pot depune până în 25 februarie.
Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Obiectivul de investiţii are în vedere creşterea calităţii serviciilor medicale în oraşul Abrud. Investiția propusă presupune şi recompartimentarea spaţiului interior existent al Ambulatoriului, prin desfacerea unur ziduri de compartimentare. Va avea loc şi o extindere cu două corpuri independente, cuprinzând şi actuala magazie. Regimul de înălţime al extinderii este P+E, având sistemul constructiv din cadre de beton armat şi zidărie portantă.
Se vor reface accesele exterioare şi interioare, inclusiv cu rampe pentru persoanele cu dizabilităţi. Clădirea va fi dotată cu un ascensor cu două staţii, pentru a facilita accesul la etaj.
La parterul Ambulatoriului se vor regăsi un Laborator de analize medicale şi Laboratorul de radiologie şi imagistică medicală, iar la etaj vor fi zona administrativă şi cabinetele de specialitate – Dermatovenerologie, Reumatologie, Endocrinologie, Neurologie, Psihiatrie, Cardiologie, Medicină internă, ORL, Chirurgie generală, Oftalmologie, Obstretică – ginecologie.